Midden- en Kleinbedrijf
- HOME
- Midden- en Kleinbedrijf
ABA Administraties verzorgt ook de administratie voor de Midden- en Kleinbedrijf
Heeft u een MKB-onderneming of wilt u een MKB-onderneming starten? Wij hebben ruime ervaring in het opzetten en voortzetten van de administratieve organisatie van een onderneming, in zowel boekhoudkundig, bedrijfskundig en fiscaal opzicht. ABA Administraties biedt u een breed scala diensten aan. Wij leveren alle diensten die u van een administratiekantoor mag verwachten. Als ondernemer weet u dan waar we het over hebben. Voor de volledigheid onderstaand toch een overzicht van ons totaalpakket. Wij houden immers van duidelijkheid.
Met het digitale systeem van ABA Administraties maken wij veel administratieve handelingen makkelijker. Na de aanmelding bij ABA Administraties & Advies op onze website, krijgt u als ondernemer ook toegang tot deze omgeving. ABA Administraties zorgt ervoor dat de boekhouding en financiële planning van uw bedrijf op orde is. Hiervoor maken wij gebruik van de beste en meest veilige platformen en met de juiste kennis in huis, is geen opdracht te veel, om onze ondernemers te ontzorgen en verzorgen van de beste dienstverlening.

Prijs calculator
Zelf uw pakket samen stellen? Het is mogelijk bij ABA Administraties & Advies.
ABA - Administraties & Advies kan u helpen met de volgende diensten
Financiële administratie
Opzetten, inrichten, verwerken en controleren van de financiële administratie
Opstellen belastingen
Opstellen van aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
Loonadministratie
Wij van ABA Administraties & Advies verzorgen uw loonadministratie
120 Mutaties per jaar
In het basispakket ontvangt u 120 mutaties per jaar
Rapportages
Het opstellen van begrotingen en (tussentijdse) rapportages
Cijfers
Bespreking en analyse van de jaarcijfers
Inkomstenbelasting
Wij verzorgen uw aangifte inkomstenbelasting
Advisering
Advisering op het gebied van administratieve automatisering
Veel gestelde vragen
Ja, u kunt uw pakket uitbreiden zoals u zelf wenst. U kunt bijvoorbeeld het aantal mutaties uitbreiden, salarisadministratie aan uw pakket toevoegen, een app gebruiken ter inzage van uw administratie maar ook om uw documenten te uploaden en te factureren, gebruik maken en factureren van het online boekhoudsysteem.
Ja, u kunt uw pakket maandelijks opzeggen. U zit nergens aan vast! Let er wel op, dat indien u uw pakket in het lopend boekjaar opzegt, de jaarafsluiting niet verzorgd wordt en hiermee de aangifte IB en jaarrekening komen te vervallen. Dit kan uiteraard nog wel verzorgd worden tegen een afgesproken tarief.
Wij werken het liefst zoveel mogelijk digitaal. U verzamelt uw administratieve bescheiden (facturen / nota’s etc) en zorgt ervoor dat wij deze ontvangen. Dit kan o.a. als volgt aangeleverd worden:
- Indien u een eigen boekhoudsysteem heeft, volledig via het
boekhoudsysteem. U kunt daarnaast gratis gebruik maken van onze Cloud
service waar u, uw overige documenten zoals contracten etc. in kunt
uploaden - Indien u géén eigen boekhoudsysteem heeft, kunt u al uw administratieve
bescheiden in onze gratis Cloud omgeving uploaden. - Op afspraak brengen van uw ordner(s)
- Alle bescheiden per post verzenden
U kunt heel eenvoudig contact met ons opnemen via de telefoon, Whatsapp, E- mail via e-mail. Op de contactpagina vindt u een contactformulier dat u snel en gemakkelijk kunt invullen, dus schroom niet om uw vraag te stellen. Wij streven ernaar binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.
Wij verzenden u maandelijks digitaal een factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. U kunt deze factuur betalen door middel van een overboeking, maar ook via IDEAL via de link in onze factuur en e-mail.